уеб дизайн студио

Четири проблема при създаването на онлайн магазин

За да е успешен един онлайн магазин, той трябва да е добре интегриран. Това означава да е добре развит, проектиран и управляван, така че да функционира правилно във времето. Ето 4 проблема на интеграцията, с които онлайн ритейлърите често се сблъскват, и как да се справим с тези проблеми.

Проблем 1: Избор на правилната платформа

Различните компании изискват различни платформи. Онлайн търговецът на дребно, насочен към конверсия, например, има много различни потребности от блогъри или компании, които разчитат на много съдържание. Това трябва да се вземе предвид веднага, тъй като изборът на погрешна платформа може да доведе до големи проблеми по пътя: сайтът може да се срине, сървърът да не е достатъчно здрав, страниците да отнемат твърде много време за зареждане и т.н. Тези проблеми могат да доведат до загуба на клиенти, необходимостта от цялостно преустройство или други скъпи последствия. За да се избегнат тези проблеми, собствениците на онлайн магазини трябва да проучат платформи и да разгледат всички фактори - като бюджета, естеството на бизнеса си, целта и целите на уебсайта си и потенциала за растеж - избор на платформа, която най-добре отговаря на техните нужди и подкрепа техния уебсайт с течение на времето.

Проблем 2: Back-End синхронизация

Back-end-ът на уебсайта трябва да бъде правилно синхронизиран, което означава, че трябва да бъде кодиран и създаден по такъв начин, че всичко да работи правилно заедно, както сега, така и дългосрочно. Често пъти това не се случва и уебсайтът не може да бъде изграден правилно и ефективно. Защо? Ако, например, сайтът е създаден на много етапи и се използват няколко разработчици, програмистите могат да създават противоречащи си кодове, водещи до несъвместими конектори и неподдържани разширения. Ако това се случи, сайтът вероятно ще трябва да бъде преработен или реконструиран, което означава загуба на приходи, загуба на време и ненужни разходи. За да се избегне този проблем и да се създаде синхронизиран уебсайт, собствениците на онлайн магазинитрябва да намерят разработчици, които планират напред - като се има предвид целта, обхвата и бюджета на компанията - и точно да се разбере какво трябва да бъде автоматизирано и интегрирано преди да започне изграждането на уебсайта. Предварителното планиране ще позволи на търговците и техните разработчици да създадат силен, синхронизиран back-end, като избягват проблеми по пътя.  

Проблем 3: Изберете вашата основа

Важно е собствениците на онлайн магазини да имат добра основа на уебсайтове, които да се надграждат. Проблемът е, че в много случаи търговците дори не знаят от какво имат нужда за своя сайт, за да бъдe привлекателeн и функционален - или те губят поглед от тази голяма картина с течение на времето. Например уебсайт за B2B може да се нуждае от много развит и функционален back-end, а B2C eCommerce се нуждае от идеен интерфейс с функции като ефективно сърфиране, маркетинг и дизайн, който генерира интерес и реализации. Какъвто и да е случаят, основната точка е, че компаниите винаги трябва да разбират тези по-големи цели и да ги имат предвид, докато развиват своя уебсайт и съсредоточават усилията си. Приемането на тези правилни решаващи решения ще предотврати незабавни проблеми на интеграцията и ще гарантира дългосрочен успех.

Проблем 4: Опит с дизайна

Дизайнът е неразделна част от общия успех на уеб сайта. За да може даден уеб сайт да успее, неговият дизайн трябва да отразява и подпомага целите, тона и целта на бизнеса. Макар че това изглежда като даденост, изненадващо лесно е търговецът да се изгуби в неща като естетиката и тенденциите, което може да доведе до дизайн на уеб сайт, който просто не е функционален. Още веднъж е изключително важно собствениците на онлайн магазини да запазят голямата картина в предвид, като пренебрегват тези контрапродуктивни решения и правят дългосрочни и функционални решения за проектиране.