Интересен е фактът, че все още съществуват маркетолози, които са объркани и дори не използват Facebook pixel-a или не разгръщат пълния му потенциал. Това се дължи на причината, че те все още не осъзнават неговото значение и дори смятат, че не е нужен.
Е, тогава е нормално да си зададем въпроса, необходим ли е Facebook Pixel-a?
И още как! И причините за това са адски много.
Без този Facebook Pixel Вие ограничавате себе си и нямате шанс да използвате всички популярни методи за таргетиране. Няма как да проследите и да оптимизирате конверсиите и да загърбвате смисъла на всичко, което се опитвате да направите. Няма как да правите маркетинг в социалните медии 100% професионално, ако нямате имплементиран Facebook Pixel.
За да го създадете и добавите трябва да имате известни знания по програмиране или да се допитате до програмист за помощ. Необходимо е да се добави определен код между head таговете на всяка една от страниците на даден уеб сайт. Веднъж когато това стане, магията се случва! Какво Ви позволява да правите Facebook Pixel-a?
Всичко в по-долу изброените точки е важно, тъй като когато Фейсбук знае когато някой посети сайта Ви, той знае коя страница е разглеждана и кога. В резултат на това Вие имате възможност да таргетирате много по-качествено и да създаде много пълноценна custom audience. Ето и подробните данни, които получавате:
Използвайки standart events, може да вкарате допълнителен код към определени страници, за да подскажете на Фейсбук за основното действие, което посетителите извършват на тази страница. Standart events включват:
Разбира се, може да вкарате и още код, за да осигурите още по-детайлен анализ на това, което се случва. Това е много важно за създаването на динамични реклами.
След като пиксела е инсталиран във Вашия уеб сайт, Фейсбук вече ще знае кой и кога е посетил сайта и дадена страница.
Конверсиите се базират на активността във Вашият уеб сайт. Така че, всеки който достигне до тези страници чрез standart code-a, това ще бъде отчетено като конверсия от Custom Conversion и Фейсбук ще го съобщи в анализите при Вас. Но за да активирате Conversion Tracking-a, трябва да го активирате от менюто на Pixel Tracking. С това резултатите Ви ще добият много по-голямо значение.
Ако не създадете Standart Events и/или Custom Conversions, то няма да сте в състояние да оптимизирате конверсиите. От това Вие ще разберете каква част от хората се конвертират и рекламите Ви ще се появят на хора, които има по-голяма вероятност да се конвертират.
Ако имате голям онлайн магазин или e-commerce сайт, притежаването на този пиксел е закон! Но дори да го използвате все още може да не е съвсем пълноценно. Този пиксел Ви помага да създавате динамични реклами, продуктов каталог и да рекламирате с определени предварително създадени темплейти.
За финал – Липсата на Фйесбук пиксел на Вашия уеб сайт Ви осигурява ниско таргетиране, проследяването на резултатите е почти невъзможно и не може да оптимизирате своите действия, за да извършите това, което искате. И това наистина е жалко и няма как да помогне на Вашия бизнес. Затова, ако искате да имплементирате Facebook pixel, така че той да работи за Вас, не се колебайте да се свържете с нас!